bitmärket

Tja bloggen & kompisar bakom skärmen! Solig dag, jag vet :)

Igår så var det glädjens dag, min vän Anousch anlände äntligen till Australien. Kvinnan och jag planerade för ett år sedan vår trip till Oz. Vad vi skulle göra, bo, resa och allt sådant. Efter många, många, många trubbel på vägen så bestämde jag mig för att åka själv till Australien som au pair för att vänta in Anousch. Det tog lite längre tid än tänkt, men nu har hon äntligen anländt, 5 månader efter mig. Jag är stolt över mig själv att jag klarat mig på egen hand och skapat min egna stig. Men självklart är det nu skönt att ha en så go kompis vid min sida, någon man alltid kan vända sig till och prata ut med. Jag vet inte hur lång tid jag har kvar i Australien, men jag vet att det bara blir bättre och bättre! Sjukt taggad på livet :)


Cheers!

Kommentarer
Postat av: pappa

Ha det gött tjejer!

2012-02-22 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0