six facts to share

6 saker/fakta som jag vill dela med mig om. För att tänka och se lite mer som mig så läs nedan ;)

På tv så går det ett reklamklipp som gör reklam för staden Melbourne. Jag sitter just nu och nynnar på den låter, "Melbourne, is my city.. woo, and I love, yes I love it".. Så sjukt bra låt! Och yes.. Melbourne har verkligen fått mig på fall.

Nu tänkte jag nästa ljuga och säga att jag träffade Justin Bieber i helgen. För det hade verkligen varit en ful lögn. Personen jag träffade var dock Ryan Sheckler, ni vet skejtaren från USA som har sin egna reality show på MTV.(hur coolt?) Han är också en flickidol precis som Bieber. Han är också söt. Men inte som Bieber. (tror nu att jag avslöjade min hemliga kärlek till Bieber).


Då och då händer det så roliga saker här. Idag tex på jobbet, så kom det fram en kvinna som var så fett lik Tiffanny Persson från Hipp Hipp. Jag skrattade verkligen rakt ut när jag tog hand om denne kund. Asså shit, men ni skulle sett. Lika stor, samma frisyr och hårfärg och samma klädstil. Well, det var kul men nu i efterhand tycker jag lite synd om henne då jag bara började skratta åt henne och hon förstod ingenting. Men inte kunde jag liksom: "eh, you kinda look lajk this skånska Tiffanny Person ju know" haha nä..  :D


Idag så gick jag fort hem från jobbet. En kvinna kommer gående bakom mig och gör en omkörning och lägger sig precis framför mig. Jag håller samma takt som tidigare och håller då också fast vid detta nära avståndet som bildades då hon gick om mig. Kvinnan viker av åt höger och entrar en restaurang. Eftersom jag susar med i hennes vind så går även jag efter henne och in på den japanska restaurangen. Hon vänder sig om och kollar med "blicken" och jag insåg då hur otroligt närgången jag måste varit som inte ens insåg att hon gick in på en restaurang. Det var ju inte riktigt dit jag skulle, så jag vänder och går ut igen. Stalker är ju egentligen inte min grej, men kul att testa på liksom.

Idag så har jag fikat med tysksvenne David från Älmhult. Precis som han gjorde sist så dyker han upp från ingenstans och överraskar mig. Stenkul :D Go fika, go go fika!

En annan fakta är att jag är på så mysko humör. Alltså, jag är på fnitterhumör konstant. Jag känner mig som 14 åriga Jonna som var bästis med Matilda Nilsson och fnittrade åt allt. Men nu är jag ju äldre (ja, lite iaf) och jag är på skratthumör 24/7. Det är ju otroligt kul såklart, men hela tiden så undrar ju folk vad det är jag skrattar åt. Svårt att förklara, men ibland så blir nästan allt kul. Åh vad härligt det är att vara i en sån här period. Livet är glatt liksom! :)



Cheers!

Kommentarer
Postat av: becca

vad underbart det låter! visste nog allt att det fanns en pojkkärlek där inne någonstans ;)

2012-02-13 @ 11:39:12
Postat av: Michis

Jag kan verkligen se dig framför mig, skratta, fnittra, försöker hålla sig för skratt, skrattar lite till! Vad jag saknar att skratta med dig Jonna!

2012-02-13 @ 11:50:23
Postat av: Svar: Jonna

Becca: hehe javisst pojkar är fina. Har ni kvar en pojkblogg? hihi ;)

Michis: aaaaaaaaaaaaaaaah jag önskar du kunde vara här och skratta med mig. Ramla av stolen, fortätta skratta och allt sånt :D Miss you love!

2012-02-14 @ 04:16:13
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0