bloggproblem

Nej nu stänger jag snart ner den här bloggen! I flera veckor har jag försökt ladda upp bilder på denna blogg, men de blir bara halva och randiga med en för stor överdos av färgskalan. Kanske borde jag inte skylla på bloggen, kan vara internets fel. Men hur som helst så funkar det att ladda upp bilderna på andra portaler så yäs, det måste väl vara bloggens fel..?

Att skriva en text, utan bilder känns väldigt omotiverande. Jag vill att ni ska få se det som jag ser, inte bara läsa om det. Istället för att lägga upp endast textinlägg så har jag valt att inte blogga alls. Jag vet att ni är många som vill att jag ska berätta mer vad jag gör, och jag hade gärna velat dela med mig. Men nu vet ni situationen och anledningen till varför jag inte bloggar. Det är inte för att jag är nere eller för att livet är skit. Tvärt om. Det ger mig mer tid att ta intrycken till mig och verkligen minnas, istället för att behöva stressa fram med kameran varje gång. Tillsvidare innan jag löst detta bildproblem, så tror jag nog att bloggen kommer vara rätt tom men med enstaka textinlägg. Så jepp, nu kör jag järnet och njuter irl av alla härliga tillfällen i stället för att dokumentera om de. 

Kan ju nämna för bloggen nu när jag väl är här, att jag verkligen stortrivs. Jag har en lugn känsla inom mig, vilket jag tar som ett gott tecken :) 

Många kramar från Australien! 

Kommentarer
Postat av: felicia

Men text går så bra så Jonna:) Det är kul att bara höra från dig:) Men du ska inte skriva bara för att såklart, utan njut av Australien istället! Ta hand om dig fina vän <3

2011-09-30 @ 13:13:01
Postat av: Therese

Ja text går oxå bra! Blir så glad av att läsa minsta lilla om hur du har det! Saknar ju dig! kram från syster din <3

2011-10-01 @ 21:39:27
Postat av: Michaela

Jag säger som ovanstånde Jonna! Hit går jag när jag behöver en dos av dig, ta inte det ifrån mig, men strunta i bilderna om det är så jobbigt, inte behöver det vara så flashigt, att bara läsa dina ord räcker, det lilla. Njut! Kram från en annan syster!

2011-10-03 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0