birthday party

Okej, jag ger mig. Jag fortsätter blogga, men med text. Har du tur så kan du så se en och annan halvtaskig bild ;)

Måndag och det är public holiday idag, vilket innebär en extra helgdag. Själv har jag jobbat precis hela helgen och är helt slut. Att passa barnen när föräldrarna är hemma är definitivt det jobbigaste. De är alltid så griniga och tjuter för minsta lilla. Att försöka uppehålla dom är omöjligt, då de heela tiden vill vara med sin mamma och pappa (vilket egentligen är helt förståligt). Dock blev det ett bra avslut på helgen, Nicholas fyller 3 och Charley 4, så idag har vi haft en typisk australiensk bbq party. Festligt! Jag och familjens andra au pair, tyska Freda sprang fram och tillbaka mellan barnen och de vuxna. Att välja att svettas i en hoppborg med barnen eller lyssna på megakomplicerat vinproduceringssnack så valde vi det förstnämna. Familjens egna hoppborg är ju hur lajbans som helst! Nästa års födelsedagsfirande så planerar mamman att skaffa en till hoppborg samt ha ponnyridning i trädgården. Sunt förnuft någon? Slut i både kropp och knopp så ser jag fram emot en ny jobbvecka, heja vardagen!



En av de flashiga tårtorna. Toy story tema var det som gällde!


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, vad kul att du är kvar! Ta hand om dig! Kramkram

2011-10-03 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0