supernajs helg

Nu är det redan helg igen! Veckorna springer förbi och hjärnan bråkas över hur man ska hinna med allt. Har fått reda på att projektarbetet ska in fyra veckor tidigare än jag trott - stress. Men ue, jag orkar inte tänka på det nu!
Igår hade jag en supernajs kväll på Frälsningsarmén där det är ungdomshelg. Även i kväll blir det möte och annat skoj :D Det ser jag med glädje fram emot! Nu ska jag ta mitt ass och gå in till köket för att äta en brakarfrukost. Love svensk frukost <3

Förresten! Har ni sett en av världens bästa tjejer, Anousch!?


Kommentarer
Postat av: hertig knutsgatan 41 c

frächt

2011-03-26 @ 10:53:05
Postat av: pappa

Frukost är livet! Fast idag "missade" jag den hemma pga övertidsjobb.

2011-03-26 @ 11:36:11
Postat av: Becca

Snyggisar!!

2011-03-26 @ 14:02:54
Postat av: A.M.

Men OJJ vilken överaskning nu när jag öppnade sidan så bara ser jag bilden! Du är för härlig vännen!!!! Massa kärlek :D

2011-03-27 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0