se hon ska på bal

Busy busy days! Ja så har de senaste dagarna varit för mig.. Men ack, mycket bra också! I dag har jag till exempel haft hand om SMÅkul, barngruppen i kyrkan. I dag hade vi temat "hemlig gäst" och det var ingen mindre än en riktig uppfinnare som kom på besök. Efter lite peptalk och annan inspiration så var det dags för de otroligt kreativa barnen att skapa sina egna uppfinningar! Efter sjukt mycket städ efter barnens verk så kom Jacob och Tobbe och hämtade mig för att sedan åka hem till mig på lite mat. Kvällen bjöd på trevligt umgänge och kortspel!

I morgon hörrni, är en viktig dag i mitt liv. Förutom att jag och Lisa ska öva på frivändningar på gymmet (som är ett annat spännande kapitel) så ska jag faktiskt bege mig till Växjö där jag ska på bal!! Min goda vän Michaela har bjudit med mig på välgörenhetsbal och det ska bli otroligt kul att gå på mitt livs första bal. Sedan så vet jag att jag ska få träffa sköna människor som jag längtat ihjäl mig efter. Wii så kul det ska bli!

Nu är det dags att sova så att jag är laddad inför en dag med alldeles för få lediga minuter. Godnatt!

Michela, trogen vän med världens finaste hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0