isprinssan på ärten

Idag kände man att det var riktigt ljummet ute! Kanonskönt att våren är på insprång! Men tillbaka till vintertankar - idag hade vi "prova på någon annan sport" i skolan. Jag och några andra testade på konståkning! Kanske inget jag annars skulle göra men det är så fruktansvärt många som sagt att jag har en kropp som konståkare och trott att jag går på det. Men icke, och det skulle jag bevisa idag! Haha, helt galet kul var det, men aj jag ramlade och slog i knät så nu är det svullet. Jag är inte den som fegar utan jag körde på och snurrade lite hit och flög lite dit. Ibland lyckades jag, ibland inte. Men det var lätt värt försöken ;) Annars idag så har jag bara promenixat i det härliga vädret, gymmat och nu sitter jag inne och ska dra igång med lite plugg.
God bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0