because I love

Jag tycker synd om min blogg. Den borde känna sig ensam och praktiskt taget dissad. Desto större uppmärksamhet får facebook. Men visst är det roligare att lägga upp roliga stuff där för då får man mer respons av vännerna sina. Dock så vill jag göra ett tappert försök i att hålla kvar i bloggen. Jag tror alltid på bättre tider!

I kväll var nog första fredagskvällen på extremt lång tid då jag stannade hemma. Fredagkvällarna har alltid varit mina goa kvällar i Älmhult då jag gick på ungdomssamling och nu Halmstad så brukar jag... ehm.. äsch, nu har jag inget "brukar" men det är alltid något spännande som uppehåller mig från mitt hem. I alla fall, kvällen var lugn och skön. 

Åh vad jag älskar er pluttingar!


Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Bilderna i sparas av sig självt i "Mina bilder" :)

2011-03-19 @ 10:49:08
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Therran

Love u too sis!

2011-03-20 @ 00:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0