att se livet med glädjens ögon

Idag har varit en perfa söndag. Vaknade med ett leende på läpparna och fortsatte sedan i kyrkan där jag busade och dansade loss med barnen på söndagsskolan. När jag tänker efter så har jag nog dansat varenda dag denna veckan på ett eller annat vis. Hur härligt är inte det liksom? :D Efter kyrkan så var jag och Rebecca bjudna på middag hos familjen Åstrand från församlingen. Nu är magen lagom nöjd och själen likaså!
Ursäkta min nyvakna frisyr, men morgonen bjöd på glädje och då måste man försöka fånga ögonblicken ;)

Kommentarer
Postat av: Alien

Du är otrooolig Jonna! Man kan inte göra annat än tka om dig! :D O ditt håår...Woooaaa! PUSSS

2011-03-06 @ 23:09:26
Postat av: Alien

Du är ooootrolig Jonna! Man kan inte göra ngt annat än tka om dig! o dit håååår WOAAAAA!! PUSS!!! :D

2011-03-06 @ 23:11:29
Postat av: Anonym

opps blev visst 2 ggr....Aliens du vet

2011-03-06 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0