allting har sin tid

Jag möter så många människor som talar om för mig att jag måste ta vara på tiden, njuta av sista terminen på gymnasiet och att jag ska leva livet! Personer som gått före mig ge mig tips och råd, vilket jag alltid uppskattar. Men ibland har de visa orden från människor bara gått förbi mina öron och jag har fortsatt att längta framåt. Jag är ju ett exemplariskt exempel på en sådan "framtids-längtande person". För jag vet att framtiden ser ljus ut och jag vet att livet kommer bli allt annat än tråkigt.

Men detta året, mitt år i Halmstad har ändå fått mig att inse att det är verklighet, det är nu jag ska njuta! För livet nu är helt fantastiskt! Ända sedan i somras och framåt så har jag aldrig mått så bra eller känt så mycket glädje till att leva. Jag skämtar inte, livet är helt beundransvärt! Jag vill kunna gå tillbaka i min blogg och se att "wow, vilket år det var". Just nu så inser jag att jag här i nuet lever ett amazing liv! Och för att inte tala om alla fantastiska personer jag lärt känna under det senaste året. Stor kram på er!!

Jag älskar livet nu, och jag älskar framtiden! Men det funkar inte att stressa fram tiden, så luta dig tillbaka och öppna ögonen för verkligheten. Den är fantastisk!



Allting har sin tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback