tillbaka till vardagen

Nu har jag spenderat några nätter i Halmstad, och det börjar kännas som att vardagen kommer tillbaka. Skönt! Det som fattas är väl lite vänner som fortfarande inte återvänt till denna fantastiskt vackra stad efter juluppehåll. Men snart så är det fullt ös med vännerna, och även skolan drar igång om någon dag. Det ska bli skönt att få lite rutin igen, för jag har varit så fruktansvärt trött och hungrig (varför?) hela jullovet. Så nu välkomnar jag vardagen 2011!

Igår hade jag Matilda på besök. Ja hon är söt hon :) Träffade även Loppan på stan så vi catchade upp lite gossip. Kvällen bjöd på umgänge med Mateuzs, Johanna, Linn & Köttet!

Idag så vaknade jag i gymmet. Sprang och svettades på löpbandet 40 min, sedan härliga magövningar. Mums!

Eftermiddagen har innehållit bra livssnack med Linda Hermansson och en kopp the. Nu så borde jag verkligen handla, laga mat och sedan skriva på projektarbetet. Och ja, äta den lagade maten också såklart ;) Har jag tid över senare så blir det nog umgänge med gårdagens kvällsvänner + en hemkommen Linus :)

Kommentarer
Postat av: becca

ser fram emot att komma tillbaka och umgås med er fina människor:)

2011-01-09 @ 00:49:06
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0