Resor 2010

Jag längtar fantastiskt mycket efter att åka utomlands. I två dagar nu har jag kommit hem med blöta kläder efter varje gång jag gått ut. Det är uttröttande! Men än så länge ser jag ingen skymt av bokade resor för min del, så tills dess så lägger jag upp lite bilder från mina resor jag gjort under 2010. Jag hann ändå med Danmark ett par gånger, Spanien, Finland, Kina och Tjeckien.

Spanien, Barcelona
Stranden mitt i Barcelona stad!

Härlig blommning under sen vår

Saknar andra kulturers mat!! Här har vi några exempel på tapas.

Min vackra syster i Sitges

Jonna i Sitges

Finland, Helsingfors

Helsingfors gator

Vila i en park i Helsinki.

Beijing, China

Jonna och Michaela

Åtminstone humöret uppe efter en 26 timma lång tågresa.

Hemstaden Yanji <3

Saknar att äta med chopsticks

Saknar frimodiga kulturen

Nattens liv

The Great Wall

Umgänget var i hög klass

En av alla Beijings häftiga byggnader

Asiens häftigaste kvinnor!

Soooool

Prag, Tjeckien
Fantastiskt höstväder i Prag

Perfekt temperatur att ha skinnjacka och sjal :)

Prag ligger i topp bland de vackraste städer jag besökt.

Höstsol!

Bilder ger en bra yta, men icke går det att beskriva känslor genom bilder. Alla resor har varit fantastiska på sitt sätt. 2011 hoppas jag bjuder på nya äventyr med förhoppningsvis flytt utomlands!

Kommentarer
Postat av: Becca

FINLAND! Jonna jag älskar Finland, vad gjorde du där? Vet nästan ingen yngre människa än ja själv som varit i Finland ens, detta underbara land!

2011-01-29 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback