en början ska bli fortsättning

Äntligen har jag kommit igång med projektarbetet! Jag sköt fram skrivande till jullovet då jag visste att jag skulle ha massa dötid. Men saken är den att det är just då man inte vill plugga! Jag sköt fram pluggande dag för dag och i söndags kväll insåg jag att det var 12 timmar kvar av mitt lov och jag hade skrivit en mening på projektarbetet. Min smarta hjärna övertygade mig att då var det lika bra att skita i det helt och ta det när väl skolan drar igång igen. Tänkt och gjort: idag var första dagen i skolan och nu måndag kväll sitter jag här med värsta inspirationen till skrivandet. Jag har inte kommit överdrivet långt, men jag har skapat en början som nu är lätt att fortsätta på.

Jag ska inte ge upp och skjuta fram det mer, utan nu ska jag skriva av den anledningen jag valde att göra det från första början: inspirera andra till att våga lyssna till sitt hjärta och följa sina drömmar genom att skriva en novell skönlitterärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback