ta mitt skimmer för jag brinner

Jag vet inte var jag ska börja. Måndag kväll, igår, idag, i somras? Jag tror jag testar att börja med gårdagen och sedan flika in lite på måndagen.

Well, torsdag den 24 februari så var det ju dags för konsert med Daniel Adams Ray, som är en av Sveriges största artister just nu! Jag tyckte väl det skulle bli kul, men har dock inte lyssnat på honom så mycket så hängde mest med för Louises skull. Under kvällen så träffade vi lite Ljungby folk, bla. Axelie och Pontus! Så sjukt kul :D

Men tillbaka till konserten. Jag och Louise stod längst fram och diggade loss. Har nog aldrig sett lille Loppan så glad! Efter en riktigt GRYM konsert så var det dags för club och dans. Jag och Loppan har en förmåga att verkligen ta över hela dansgolvet och bara släppa loss i ren glädje! Medans vi stampade fötter och (antagligen) gjorde the gorilla dance så kom Daniel Adams band och dansade rätt nära oss. Vi började snacka lite med dom och dansade loss ännu lite till. Som vi hoppats, så kom även Daniel och dansade. Det var så otroligt kul att dansa loss med honom och hans polare - glädjen sprudlade! En kille (kan kalla honom M) från the crew började dansa lite med mig och så snackade vi lite. M berättade att han kom ihåg mig i min jeansskjorta från i måndags kväll då vi hade varit ute. Han hade tyckte jag verkade riktigt skön och spanat efter mig sen då! M (som är bästa vän med Daniel Adams) frågade om jag inte vilja hänga med på efterfest med bandet! Jag stod och svävade lite i tankarna och stampade på de härliga komplimangerna jag fått att jag knappt visste vad jag skulle säga. Som tur var hjälpte Loppan mig på traven, så vi bestämde ossför att hänga med på efterfest med Daniel Adams Ray och hans polare!!






Väl på efterfesten så blev det ännu några härliga dance moves och mycket glädje. Grabbarna var otroligt sköna och roliga! Daniel var riktigt schysst och lyfte upp mig och berättade om intrycket från i måndags. Folk, det lönar sig att vara sig själv på dansgolvet och släppa loss dina innersta moves. Det är tydligen då man är som attraktivast!

Nu fick ni ett litet smakprov på vad som hände igår. Men jag kan bara säga att detta blev årets bästa dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

Shit du, det var inte illa vännen:)

Grymt kul! Å du? Jag förstår att de tyckte om dig, för du är en sprudlande tjej utan dess like - man blir glad av att bara tänka på dig:D

Ta hand om dig!

2011-02-25 @ 20:14:32
Postat av: becca

haha, you go girl!

värsta grejen ju, skit vad grymt!

2011-02-25 @ 20:31:51
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nej, det var minsann INTE ILLA! :D

Så otroligt snäll du är Felle, dina ord värmer <3

2011-02-26 @ 00:43:40
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0