impulsivity

Nu kommer jag nog ta er med storm, men idag åker jag till Åre!!! Jag kan knappt själv förstå det. I går i skolan fick jag och Louise en snilleblixt:
- Varför hänger inte du med till Åre för?
-Ja varför gör jag inte det? tänkte jag.

Sagt och tänkt, så bokade jag första bästa tåg mot Åre för en veckas skidåkning. So yes, here we go! :D
Jag har alltid älskat gör impulsiva trips, så varför sluta nu? Jag tror att när man inte hunnit skaffat några förväntningar alls utan bara litar på hjärtat och drar iväg så är det då det blir som bäst!

Har vi tur så kommer jag hem hel igen! Vill du ha tag i mig är det mobilen på dagarna som gäller och möjligtvis faceingbook på kvällarna :)

Här är en bild från igår kväll innan överraskningsfesten för Linn som hunnit fylla 19 år!

Kommentarer
Postat av: becca

vad roligt för dig! tänk att du får åka skidor trots att det inte blev nåt här, och åre är ju tusen gången bättre! ha ett riktigt härligt lov! kram

2011-02-19 @ 11:12:11
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack Becca!! Ja, Åre är ju liksom inte alls fel ;) Ta hand om dig! kram

2011-02-19 @ 13:21:27
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0