springbreak

Nu är jag tillbaka i Halmstad efter ett otroligt skönt sommarlov back in Småland. Nope, menar ju påsklov såklart. Men det har faktiskt känts som ett sommarlov på grund av det underbara vädret och alla aktiviteter jag utfärdat. Surt nog så hade jag inte med mig några shorts till Älmhult. Hej klibbjeans!

Jo vad har jag hittat på? Jag har umgåtts massa med min fina familj och systrarna som också var hemma på besök, gymmat, grillat, sprungit, simmat med Simon, träffat mina gamlagamla klassisar, skejtat, spelat fotboll, åkt inlines med Angie, träffat mina grannies, busat med Mimmi på nattatid, umgåts med det gamla gänget, varit i kyrkan, påskutflykt med familjen, dansat och shakat på Speakeasy, jobbintervju, ätit god mat, träffat maaassa gamla godingar, andats skogsdoft, hängt i Ljungby med sköningar, kört möcket bil... Nu sätter jag stopp även fast listan kan göras ännu längre! Som sagt, wii glädjelov!

Halmstad stod kvar som jag lämnad det men nu med en lite grönare yta och varmare luft. Jag njuter!

Jag har verkligen insett att det är inte alls lång tid kvar tills jag tar studenten. Bara några veckor som är smäckade av måsten. Börjar bli lite nervous i ögonen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0