Go Aspero Idrottsgymnasium

I dag så var min skola Aspero med i en gymnasietävling i ESCN - en tävling som för första gången hölls i Sverige med grenarna vertikalhopp, 10 m springt, agility och frivändning. Fem killar och fem tjejer var representerade från varje skola. Jag var faktiskt med och tävlade för Aspero och vann i grenen agility, som är en slags bana där man ska springa framlänges, sidleds och baklänges och så ska man nudda lite koner emellanåt. Det var grymt kul och särskilt när det gick så bra för oss. Aspero vann alltihop samtidigt som vi tjejer tog hem varsin seger i varenda gren. Jag trodde inte det skulle vara så kul som det var, och trodde knappast att jag hade något att komma med. Men kul när man vann en gren (fick en goodiebag fylld med prylar) och så kom jag faktiskt två bland alla tjejerna totalt. Så jag är mycket nöjd! :)


Egentligen skulle vi också få testa på Military Fitness efter tävlingen,

men det blev inte av så det får bli en annan gång. Det verkar ju sjuukt kul och jobbigt!


 

 


Kommentarer
Postat av: AM

Ohh lalaaa Thats's Myy GIRL!! :D

2011-04-04 @ 18:44:24
Postat av: pappa

No-no! That`s my girl!



Stooort G R A T T I S!!

pappa

2011-04-04 @ 21:06:51
Postat av: Storasyster T

Gryyyyymt Jowni! Fortsätt så!

Löve ya

2011-04-05 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0