time for a smile

Denna helgen har jag spenderat i Älmhult. Och fy vilken galet bra helg det varit! Jag kommer knappt ihåg vad vi gjort men det har varit mycket ungänge med alla vännerna från the old gang ;) Sedan har ju vännen Nina som bott i USA ett år varit hemma nu i helgen, så det var massa lajbans med skratt, dans, humor och sena nätter/tidiga morgnar. Det går aldrig beskriva vad man gjort i helgen, men jag har faktiskt uppskattat varenda stund med alla jag mött :)

Snart bär det av hem till Halmstad och börja tvätta B-) Idag blir det ingen buss utan jag åker med Fredrik som går i min klass :) Nice!


I love you summer! But it is quite cool with fall as well :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0