eydumeddentröjan

Tjenahoppa!
Jag vet att min blogg får väldigt få och oregelbundna uppdateringar, men det blir bara så...
Kan förövrigt säga att jag har haft riktigt bra dagar på senaste. Umgåtts mycket med vänner och sånt chill :) Livet är gott! På fredag kommer min familj hit för att fira min 18-ÅRSDAG! JIHAA :D Hur underbart är inte det? Äntligen kunna var formellt vuxen också! På lördag så kommer min fina Kina-tjejer hit!!! Jag ser så fram emot det :D Nu ska jag ploppa vidare i skolan. Vi hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: elicia

åh jonna, vad treligt med uppdatering - me like:)

känns fortfarnade konstigt att du bor i halmstad, hihi. men du är tuff du, du klarar allt<3

2010-09-21 @ 19:01:08
Postat av: Linda

JAG VILL MEEEE KOMMA! :( Har du inte tid någon helg framöver? hör av dig till mig snart, ring elr messa :)

2010-09-22 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0