thursday

Hej Vänner!

Igår, torsdag, så började dagen med fitness på schemat kl 8.30. Först gick jag på mitt veckliga spinningpass. Måste bara säga att jag aldrig tyckt om spinning egentligen. Man sitter och cyklar som en galning och på köpet så kommer man ingen stans! Galet ju :( Men jag kör numera spinning minst en gång i veckan bara för att! Det är inte så värst kul, men det är en härlig känsla efteråt när man är helt genomblöt och benen bara pulserar. Det är gött!
Efter spinningen igår så gick jag på ett pass som heter Easyline, som är en slags cirkelträning. Det var över min förväntan faktiskt :D För det brukar nämnligen mest vara äldre damer som kör det. Men jag kom på att det kan riktigt, riktigt jobbigt om man själv vill det. Eftersom alla rörelserer bygger på att göra dem korrekt men samtidigt så effektivt fort som möjligt.
Efter träninge så cyklade jag vidare till trafikskolan där jag gjorde några teoritester på datan. Kämpa kämpa!

Eftermiddagen innebar seminarium på Engelskan, och sedan matteprov. Det kändes faktiskt rätt bra!
Efter plugget så gick jag och Loppan på stan lite. Åt goda baguetter och paninin på Hello! Rekomenderas! :) Därefter åkte vi hem till Loppan i Haverdal och spelade tennis innan solen gick ner för dagen. Tennis är nåt som Loppan och jag kommit på är riktgit kul! Så vi försöker spela det så ofta vi hinner :) När jag väl kom hem på kvällen så längtade jag efter sängen. Väldigt trött! Men nej, Hanna påminde mig troget om alla 5 000 spanskaglosor vi hade till dagen efter. Suck!



Såhär kan Easyline se ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0