the time is now

Det är helt fantastiskt att jag går sista året på gymnasiet. Studenten...
Hur länge har inte jag längtat till jag blir klar med skolan? Hur många år har jag inte hoppats på att få fylla 18? Hur länge ska jag behöva vänta?
Men tiden är nu! Det är fantastiskt för nu är jag äntligen 18 och jag ska snart gå ut skolan. Då kan jag få göra det jag vill göra. Hjälpa andra människor! Jag villl åka ut i världen och hjälpa till med det jag som medmänniska kan göra. För jag tror att om alla människor skulle göra det som dom kan, så skulle världen inte vara lik orättvis. Jag vill kämpa för rättvisa! Det är äkta glädje!





Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, hej Jonna:)

det är så lätt att glömma att leva nu och inte bra längta, men mycket riktigt så är tiden man som barn väntat på här nu - något man kanske inte tänker på hela tiden.

Det är underbart att se vad du vill göra, du kommer nå långt<3

ha en bra dag:)

2010-10-20 @ 07:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0