Taste!

Folk!

Jag borde inse, det är inte sommar längre.. Verkligheten tyder på mitten av oktober månad... I morse så skulle jag nämnligen ut och springa för det var så fint väder. På med shorts och T-shirt :) Men sen när jag kom ut så var det väldigt kallt. Ni vet man springer för att bli varm, men när man bli varm så blir man ännu kallare eftersom svetten blir kalaskall. buuurh! :S  Så ja antar att det blir på med tränignsoverallen nästa gång, eller möjligtvis en runda på gymmets löpband :) Annars idag har jag bara haft en spanskalektion. Var ledig från matten eftersom vi hade prov igår. Och ja ni, det visade sig faktiskt ha gått bra på mitt första Matte C prov :) Nöjd!

Nu kan jag inte sitta vid datorn längre. Ska iväg på Taste, ett stort ekumeniskt (?) ungdomsmöte i Pingstkyrkans ungdomscafé, Halmstad. Och jag får inte bli sen, eftersom jag lovat hjälpa till i kassan.




Vi hörs inom kort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0