nu blire bloggning amigos!

Jag befinner mig vid köksbordet i lägenheten och bländas av den vackra kvällssolen som lyser igenom fönstret. Med datan på bordet så kan jag meddela att jag nu äntligen fixat internet hemma. Så nu blir det Spotify, Skype, bloggning och hela köret! :D Jag har varit tvungen att vänta till jag var 18 med att registrera, och sen har det tagit tid att få det mobila bredbandet hit, eftersom det skickades till Älmhult. Men joni, jag var i Älmhult och hämtade det i helgen. Så nu gungar Oskar Linnros så fint ur högtalarna :) Han är nog enda artisten jag har som sjunger på svenska... Men nej nu, nu måste jag plugga. Matte C prov imorgon. Wish me luck!
Läste precis precis Victoria Gustafssons blogg. Jag avundas bruden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0