It starts in my soul,

and I lose all control..


Fett, fett fett bra helg! Det är en förkortning på hur min helg varit. Vill du vet vad jag gjort, läs nedan :)
Hur har din helg varit? 


Fredagen började i gråt och slutade i skratt. På kvällen var det ju som sagt Taste, vilket var grymt bra! På
lördagen så började dagen med en lång promenad i stan, sedan tvättning, städning och så lagade jag mat. På kvällen var det konsert på Hungry Moses. Ett band från Borås spelade. Trevliga killar! Så efter konserten var det umgänge och maffia som gällde. Fy vad skoj det var! Haha, Johan har fortfarande mödarblicken på mig xP

Efter en sen lördag gick jag upp tidigt på söndagen för att gå till gymmet innan kyrkan. Gymmet, som jag var för mig brukar ha öppet söndagförmidagar hade stängt. Så det blev lite snabb träning hemma ist. Funktionell styrka. Därefter lite kvicka tramptag ner på Gudstjänstmöte kl 11. Efter mötet så trängde jag och min nya vän Anousch, oss på en tack-för-lånet,-varsågod-ta-en-korv-middag! Där hängde vi i några timmar och hade det väldigt bra bland nya bekanskaper :) Men jag övergav min socialitet för att plugga lite hemma. Blev det plugg? näää jag tror inte det. Passade på att tvätta lite till.. Men lite till kul måste jag ha under dagen tänkte jag, så jag gick bort till grabbarna grus, Fredrik & Hill. Ännu en gång på kvällen väl hemma, så blev jag iväglurad. Denna gången av Loppan & Anna, några tjejer från skolan. Denna gången för lite kvällskäk :)

Så pang bom, nu är det sent och jag ska nog inte iväg mer. Väntar på att sambon Hanna ska komma hem. Har nämligen haft lägenheten för mig själv hela helgen. Jippi så skönt! Så ska tacka Hanna för det och rekomendera henne att spela tävling lite oftare ;)


Ha en fortsatt bra helg folks! Love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0