here are the cons

I morse vaknade jag mådde som jag förtjänat! Trots att Linus varnat mig om det kalla vädret ute så har jag varit ute alldeles för bart klädd. Och idag har jag nog haft feber.. Men jag har "råkat" missa rätt så många lektioner i skolan så jag kände att jag var tvungen att gå dit. Idrottslektion första timmen. Läraren Jimmy tyckte vi skulle briljera med kullebyttor, volter och annat sånt snurrigt. Efteråt var jag ännu tyngre i huudet. Gött..

Jag har även idag varit "ny" i klassen. Hoppade in i en ny idrottsteoriklass eftersom min förra krockade med Matten. Kan då berätta att jag har lektioner med sju olika klasser. Så det är rätt svårt att svara på vilken klass man går i när folk frågar. Jag går med alla och är alltid "den nya"..

Ni som också är nya i en stad, ni vet hur jobbigt det kan var att vara ny heeeela tiden. Berätta samma visa om, och om igen varför man kommit hit, vad man gör, vem man är, var man kommer ifrån och tja, hela livets berättelse. Det är utmattande, och jag gör det flera gånger i veckan eftersom jag är en sån person som alltid hamnar på nya ställen med nya människor. Positivt och negativt. Men ibland vill man bara kunna smälta in och vara som en blomma i mitten av buketten.

Annars idag har det varit tråkigt. Jag har tyckt lite synd om mig själv för att jag är sjuk, och därmed inte kan träna fast det är det enda man är sugen på. Ja... Jag vill verkligen komma igång regelbundet med det nya träningsupplägget jag har. Men jag får väl ta det lilla lugna denna veckan för jag har ändå så mycket annat som måste göras.
Nu ska jag kolla ett avsnitt Vampire Diaries. Godnatt min änglar ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna A

krya på dig gullet!

men vad är det jag hör? ;) vampire diaries ? ;)

2010-10-18 @ 22:58:46
Postat av: Svar: Jonna

Tack Johanna!

Haha, ja jag vet, du fick mig att börja kolla ;) Första tre minutrarna var megaläskiga i första avsnittet, så jag tvekade på om jag skulle fortsätta kolla. haha.

2010-10-19 @ 18:19:09
Postat av: Anonym

Det är alltid tråkigt med feber. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-19 @ 20:13:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0