snöiga småland

Jag vaknade i morse och mådde inte alls bra. Suck! Jag ringde och sjukanmälde mig, och sedan tog jag faktiskt bussen hem till Älmhult. Behövde vila upp mig lite hos familjen, så tja, nu sitter jag i snöiga Småland.

Det var ju inte alls samma väder hemma i H-stad. Där snackade vi lite snö som precis täckte gräset, här snackar vi så mycket snö att bilarna får problem. Och jag som hade tänkt köra massa bil nu till helgen i Älmhult. Det får ju inte gå så fort iaf ;) Jag har iaf precis varit och hämtat ut mitt körkort på posten. Kanon!

Det känns så gött att vara här, men samtidigt vill jag inte lämna min älskade stad i förtid. Jag vet att det bara handlar om två dagar extra i Älmhult, men jag missar ju allt jag tänkt göra i H-stad. Men livet rullar på, och det känns så kul att jag ska träffa mina fina vänner till helgen. Det har jag längtat till <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Ta hand om dig, och krya på dig Jonna<3

2010-11-25 @ 21:06:33
Postat av: Johanna A

Det ska bli en mycket trevlig helg! :)

krya på dig <3

2010-11-26 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0