rap N cup

I går var det en skoj kväll. Vi planerade nämligen en överrasningsfest till Johanna som blev 25 år :) Bakade en superfrän cupcake i alla prinsessans färger. Och så gjorde vi en lerskulptur av Johanna, den blev rätt snygg ;) Hade även fixat en blomma och skrivit ihop en rappsång som jag så vackert framförde. Perfekt umgängeskväll! Bilder kommer nån vacker dag när Linn lagt upp dem på datan.

Ikväll blir det dock helt andra puckar, ska nämligen göra något spännande som jag länge väntat på. Jag hade en deal med mig själv för att få göra detta. Och imorgon ska jag berätta ;D

Någon som kommer ihåg när bilden är ifrån? ;)

Kommentarer
Postat av: julia!!

haha jonna, jag tänkte på vår 2hand modevisning senast igår!! :)

2010-11-17 @ 15:26:26
Postat av: Svar: Jonna

hahaha, sicket sammanträffande ;) Det var kul var det! :D

2010-11-17 @ 16:42:46
URL: http://abovejonna.blogg.se/
Postat av: becca

du var gryyym igår:D

2010-11-18 @ 00:07:22
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0