prova på-dag

Idag på Aspero hade vi en "prova på-dag", det vill säga testa på någon annan specialidrott. Det fanns rätt mycket skojiga idrotter att välja mellan, ex konståkning, pingis, hockey, gymnastik. Jag läser ju fitness i vanliga fall, men idag körde jag innebandy. Det kan jag ju säga att jag testat på innan, men jag saknar ju bandyn!! Har funderat på att byta över till innebandy som specialidrott, men ändå så vill jag fortsätta med fitnessen för jag känner att det är väldigt bra och allsidig träning.

Innebandyn idag gick iaf väldigt bra! Ska nog kolla om jag kan spela med innebandyneleverna på tisdagar, och köra fitness som vanligt onsdag och torsdag. Jag var varmt välkommen till innebandylektionerna! Lite synd bara att jag då skulle vara enda tjejen..

På tal om såhär mycket bandysnack, - jag testa ju spela i Fyllinge innebandyklubb förra veckan. Det gick riktigt bra och var kalasskoj! Men jag valde ändå att inte fortsätta, eftersom träningen låg på fel dagar. Kanske letar upp nån annan klubb i stället..
Puss!

Kommentarer
Postat av: becca

så vi får ha kvar dig i cellen:) du hittar säkert något annat bra lag!

2010-11-23 @ 18:54:44
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0