projektarbete och kexchoklad

Timmarna gå så fruktansvärt fort. Jag har nu suttit vid datan i flera timmar, då jag bara tänkte sitta tio minuter. Det.är.så.typiskt.mig. Ja nu är jag nästan frustrerad!
Tanken var att jag skulle fixa med projektarbetet. Jag har papper som ligger utspridda över hela bordet (stackars Hanna). Ja, så har de legat i några dagar för jag har inte orkat arbeta med det. Det är en enkätundersökning jag gjort på alla elever i skolan, och det innebär fett mycket papper och massa jobb. Men visst, jag skjuter fram det en dag till.
Nu ska jag nämligen iväg till gymmet, och där väntar en suprise! Berättar med sen ;)
Kan suprisen vara kexchoklad?
- Nää, det vann jag på grund av min skicklighet i tisdags på innebandyns "prova på-dag" i skolan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0