Prague

Nu tänkte jag lägga upp några få bilder från Prag som jag befann mig i på höstlovet v.44
För er som är nyfikna och inte hängt med, här kommer en liten förklaring till vad vi gjorde där:
Jag och min familj åkte till Prag i Tjeckien för att besöka familjen Eriksson som var (nästan) våra grannar på Lyckovägen i Älmhult. Jag är lika gammal som deras äldsta dotter Mikaela, så vi är gamla goda vänner som känt varandra sedan vi var 5 år, då de flyttade till Älmhult. För tre år sedan flyttade Erikssons till Prag. Där går barnen i en internationell skola, så ingen tjeckiska här inte ;) De bor också i amerikansk område med superflashiga hus. Tja, det är en snabbis om vilka de är. Och det viktigaste jag måste nämna, de är fantastiska människor!
Här är bild på alla! (minus fotografen då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0