peace inside

Jag är så lycklig & tacksam!

Jag har alltid varit en "futurum-person". Jag är fortfarande det för jag älskar att tänka på framtiden (framtiden är fräsch ;) ) Men just nu älskar jag nuet. Jag mår så otroligt bra! Jag har kanonfina personer runt omkring mig och jag har allt nödvändigt jag behöver. Jag har ingen överflödig lyx av nåt, men jag tror inte heller det är något som leder till lycka.

Lycka är att känna frid i sitt inre. Gud har fyllt mitt inre med en djup, stark kärlek jag inte kan finna nån annan stans. Det går inte förklara, men jag hoppas att alla ska få uppleva den känslan. För det är äkta!

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

åh, vad glad jag blir jonna, så härligt att höra vännen<3

ta hand om dig:)

2010-11-22 @ 08:44:05
Postat av: becca

fräsch är det rätta ordet! ;)

2010-11-22 @ 12:20:21
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0