my drug

Idag är vädret inte för skoj. Men vad kan man förvänta sig av november månad? Även fast jag är en person som ändrar humör efter vädret så är jag glad idag. Kan nog bero på att jag hade en fantastisk kväll igår med Rebecca, Loppan, Linn & Rebecca!

Jag var kanske lite extra glad för att jag fick i mig kaffe också. Seriöst, jag tål inte den drickan! Jag blir heelt varm, bubblig, sprallig och glad av den. Extremt då alltså. Sedan när koffeinet går ut så är jag helt skakig i kroppen och jag tänker inte riktigt klart. Kaffe är farligt. No kidding!

Fick en sömnlös natt. Men so what, jag lever fortfarande på glädjen med mina fina vänner. Så pigg idag att jag för första gången i höst inte kom försent till en lektion :), så pigg att jag stannade kvar extra länge på matten och räknade flitigt. I rock :)
.
Nu har jag ingen lektion förrän kl 15. Så då får man minsann passa på att plugga lite. I eftermiddag ska jag träna med Celina från åk 2 & sedan blir det innebandy med lite löst folk. Skoj!
.
Hur är din dag kompis?

Kommentarer
Postat av: becca

jaha, det var därför man blev så hypad igår, kaffe ÄR en drog!!;)

2010-11-12 @ 15:16:50
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja, helt sant! Det är verkligen det =P

2010-11-13 @ 11:35:47
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0