it's my day, yes it is.

Oj vad många det är som läser bloggen såhär i körkortstider ;) Välkomna ni nya!

Hur har dagen varit..? Jo nervös, hemsk, svettig, kall & alldeles underbar! Det känns en sån otrlolig lättnad att ha det kapitlet ur livet. För jag har kämpat och slitit med det! Även fast många av er verkade förvånade att jag ens hade börjat med körkortet. Men det kan jag gott tala om att det har jag gjort. Många timmar i veckan är nedlagda för att få det fixat. Nu börjar det roliga, fortsättningen på äventyret =) (Eller egentligen nästa helg, eftersom det är först då jag ska till Älmhult där det finns bil). Men åter tack för alla gratulationerna!

Jag har även blivit firad av Rebeccorna x2 & Linus. Fick fina blommor och ett kort, samt så var vi ute och åt. Mysigt.
Nu är jag trötter och ska plumsa i säng.
Nu ljög jag. Jag ligger redan i säng.
Så jag menar sova.
Fast först läsa Bibeln.
Gud är god.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0