favorit i repris?

Jag kollade igenom gamla inlägg från bloggen. Och insåg att vissa grejer har jag helt tappat under tidens gång. Ni som hängde med mig från första tiden, ska jag börja med dagens fakta igen? :)

Tänkte även köra en sådan här i repris, fast med ny info förstås!

10 saker du (antagligen) inte visste om mig

1. Min favoritfärg är bland annat aprikos

2. Jag skriver mycket finare med blyets än med bläckpenna

3. Fisk är favvomaten

4. Jag har en gåva att höra dialekter

5. Jag föredrar brunetter

6. Jag vill resa jorden runt

7. När jag var liten ville jag bli bibliotekarie

8. Nu ska jag mejla och bli polare med en tidigare lärare.

9. Jag är antagligen den enda personen i världen som aldrig sett någon Harry Potterfilm

10. Jag tycker alla människor jag träffat är vackra på något vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0