update

Tänkte det var dags att uppdatera lite. Whats new, whats not? För en gångs skull känner jag att livet rullar på lite enklare. Trycket har lättat en aning. Skönt!
Dock, står jag inför ett viktigt val nu. Jag måste bestämma mig. Jag försöker välja rätt, men det är svårt när man inte alltid ser klart och tydligt vad som är rätt. Känner att jag behöver lite stöttning från syster på den sidan, som för övrigt kommer hem om en vecka!! Helt otroligt. Mycket har hänt, men Gud har varit med henne hela tiden. Så nu kommer hon hem välbehållen. Amen!

Nu ska resa till Ljungby. Det kommer bli fääst! Inte träffat mannen på länge. Finally! Och resten av lediga dagarna är proppfulla med händelser. Jag ler :)
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0