sunday

Morgonen började väl händelserik. Kaos över allt. Under dagen har jag bara haft det riktigt skönt, och kollat runt på internet på körskolor och bloggar. Se ni, jag skrev bloggar! Jag som inte ens gillar bloggar, haha. Det har nog snarare faktiskt vänt, jag har insett att det finns bra bloggar där inte alla skriver om samma sak. Jag vill se bloggar som är intressanta och där jag lär mig något :) Idag tänkte jag vara effektiv och lägga upp bilder på vad jag gjort på min sköna dag. Bilder är kul =)



Ut på powerwalk x2


Träning träning. Lovely!


Min egengjorda återhämtningsdryck.
Smothie gjord av hallon, blåbär, björnbär, banan, blodapelsinjuice & yoghurt!



Det här är vad som återstår av min kväll. Mys!



Dagens fakta: 5% av alla vuxna går i sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0