sunday it is

Jag vill säga dig, att gårdagen var en av de bästa dagarna på året! Started out med en joggingtur med Therese. Väldigt skönt och vi hade en hel del att tala om. Sedan gick vi med mamma, Alicia och Buzz i skogen. Supermysigt! Eftermiddagen var vi på barnvälsignelse och träffade släkt och vänner. Sånt uppskattas! På kvällen var det dags att väcka gamla minnen igen, Thess, jag och Alicia cyklade till Möckeln och kollade på gamla huset samt ner till stranden, där vi mötte Marina och Sam. Åh, vad jag har saknat dem! Min lille Marinish <3
Nu ska jag snart till kyrkan. Marina och Therese ska berätta om sin Boliviaresa. Eftermiddagen kommer nog innehålla aktivitet ute i solen, plugg och släktfika. :)
Jag har en bra helg och njuter med de bästa!
Lot of love, Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0