Monday means...

där var du igen, vackravackra främling!

Åkte tåg hem med Emelie och Johanna heute. Måndag är en bra dag att åka tåg =) Sedan cyklade jag Emelie hem till mig och fixade lite grejer. Därefter har jag mejlat iväg väldigt viktiga mejl. Kan säga att nu, nu har jag bestämt mig! Jag kan inte säga det än här, men en dag kommer ni få veta vad det är jag tvekat på. Beslutet känns mycket bra för mig!

Kvällen har bara inneburit plugg. Imorgon har jag ett stort prov i Naturkunskap B, som jag gärna vill ha överstökat. Har även bockat av två redovisningar under dagen. SÅ SKÖNT! Jag börjar se ljsuet av sommarlovet. Amen!

Sängdags, sleep tight amigos!


Kommentarer
Postat av: Anwa

Alltid lika positiv, min härliga Jonna!

2010-05-27 @ 19:53:31
URL: http://alyzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0