love

Människor, jag älskar er!
Det är hemskt att veta att det finns människor lever utan att vara älskade.
Vad är ett liv utan kärlek?
Kärlek behöver inte bara vara mellan kille och tjej, utan kärlek är mellan alla du tycker om,
och inte tycker om. Inte tycker om, varför skriver jag så? Jo, för jag tror att om man visar
kärlek till alla, det är då man inser innebörden med kärlek. Kärlek är inte till för bara två personer,
kärlek är till för att alla ska få känna glädje. Kärlek är glädje!
Sprider du glädje - sprider du kärlek!
Jag tycker det är orättvist att vissa personer inte ska få känna glädje.
Det är orättvist att inte alla
ska få känna sig älskade.

Hjälp till i världen med att sprida kärlek, då blir världen mer rättvis.
Världen blir inte perfekt, men den blir lättare att bo i.


Kommentarer
Postat av: Michaela J

Du kunde inte sagt det bättre, min glädjespridare ;)

2010-05-10 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0