hello I'm a dreamer

Hej hå! Kom precis å tänka på sommaren. Eller det var nog sommaren som kom å tänka på mig. Det brukar va så :) Jag längtar till sommaren väldigt mycket. I sommar ska jag resa till Barcelona, Kina och sen kanske lite tågluffning. Eftersom detta är första sommaren på några år som jag inte fått jobb, så måste man fylla ut tiden med underbara resor. Resten av tiden, så ska jag vila! Det är det jag längtar till mest i nuläget. Jag ska inte öppna en endaste skolbok eller tänka på samhäll eller historia (inte ens Jan-Anders ska få plats i mitt huvud!!), jag ska bara vila. Gytt! Framtiden är oviss, men det stör mig inte. Jag gillar utmaningar. Jag vet att Gud leder mig på rätt väg. Han vet min framtid. Han är kung!

Jag är såå sugen på att träna! Vill bara slänga mig ut i spåret och springa med solen i ryggen. Dessvärre, är jag inte helt kry. Har sånna där sega bakterier i mig igen, sånna som bara segar och aldrig bryter ut. Blö!
Nu ska jag äta frukt och plugga. Adjö



Dagens fakta: Det krävs ca 1,12 miljoner myggor för att tömma din kropp helt på blod, förutsatt att de biter dig samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0