he is the life and light

Idag vaknade jag med migrän. Det är inte kul. Så dagen har spendetats hemma med matteplugg i sju timmar nu. ( = ännu värre migrän). Men imorgon är det nationellt prov i Matte B, så jag hoppas pluggandet gjort nytta!
Jag har haft en riktigt bra helg. Knappt varit innanför min egna dörr.. Träffat väldigt många goa kompisar som jag inte träffat på länge. Sånt är bäst! Men nu är det skolvecka igen och det är bara att bita ihop.


Jag ska inte tvivla på Gud mer. Jag har i helgen fått sådana bevis för min framtid. Jag vet att han har mitt liv i sina händer. Jag behöver inte vara orolig. Jag vet vad jag är kallad att göra, och jag ska fullfölja det.
Bra bibelord ur Psaltaren 16:9 "Människan tänker ut sin väg, men stegen styrs av Herren."



Kommentarer
Postat av: felicia

oj, pratade med Michaela idag och fick lite smått ångest över att jag inte pluggat matte under helgen eller så. men litar på att "alla kan ha en dålig dag" i värsta fall:)

Ha det bra så ses vi imon:)

2010-05-17 @ 20:38:43
Postat av: Poffe

Skönt att se att en tjej som du Jonna, verkligen står för vad du tror på. :) Go for it!

2010-06-09 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0