faceup



I am not afraid of chances, I'm into them.


Igår var första lördagsmorgonen på ett år som jag inte jobbade eftersom jag sagt upp mig. Vet ni hur det känns? Det känns som sovmorgon, vakna upp till nybakat bröd, kaffe, kokta ägg och en tidning på bordet.  Jag har verkligen längtat till att få sova ut på helgerna, men det har aldrig gått på grund av jobbet. Nu när jag får vila hela lördagen, så känner jag mig rastlös. Jag har kännt en saknad i magen hela veckan. Jag saknar trots allt Maxi, eller personalen mest kanske ;)

Under gårdagen var jag i Växjö och hängde med massa trevligt folk. Ni är sköna! Senare på kvällen vid 23 så drog jag hem till Adaaaam. Kollade lite tråkig Avatar (ja, den är faktiskt inte så bra..) och flamsade runt. Vad vet jag ;)

Today is a day of joy, jag ska plugga! wihooo. Nä men det blir nog en massa matlagning. Har det här projektet till Kommunikationen i skolan där jag ska snacka om matlagning. Also have some History due today. lol


längtar till ikväll <3


Adjö, snart ska jag gymma med David & Chrille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0