the loveliest sound

Förlåt människor att jag inte bloggat på länge. Jag ska inte ursäkta mig, utan bara ärligt säga förlåt.

Igår så var det studentdax här i Älmhult. Otroligt kul att se alla springa ut och dansa av glädje. Jag fällde nån tår, det gjorde jag. Tänk att få känna den skolbölden bara falla av ens axlar. Jag förundras! Jag gillar faktiskt studenten här i Älmhult, man känner så mycket folk och jag kan tro det är kul att dela glädjen med alla. Men, det är något som jag inte kommer få uppleva. Inte i Älmhult altså. Dock vet jag att min student nästa år blir great, jag har redan börjat planera! Haha.
Jag ler. Mycket känns bra just nu. Skolans slut, gamla kompisar, nya kompisar, resorna, jobbet, lovet, framtiden. Det känns lugnt. Jag ler åt framtiden! Och imorgon, ska jag berätta en sak för er =)


Förra årets student & fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0