there is another m...

Det finns ju faktiskt roligare saker än att blogga när det är så fint väder ute... ;)

Men hej människor, ni som läser min blogg, ni som kanske gillar den när jag väl skriver, ni som har tråkigt!
Nu är jag tillbaka från mina utomlandsäventyr. Det känns.. både ont i hjärtat, fast ändå *pust*. Det hade varit värre att komma tillbaka till Sverige om det varit dåligt väder. Halleluja för sol!
Än så länge har jag faktiskt hunnit med en del turer i Sverige också. Jag är en rastlös person :D Vilket kommer märkas nu, då jag än en gång jag tar farväl av bloggen. Förlåt, but this is who I am. Nu åker jag till Öland. Det är kärlek!



Kommentarer
Postat av: felicia

ha det bra jonna<3

2010-07-13 @ 07:13:45
Postat av: Jonna

Tack Felicia. Du är saknad!

2010-07-17 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0