some say Saturday

Idag är första molniga dagen på länge. Surt skulle jag vanligtvis tycka. Men idag bryr jag mig inte. Det är en bra dag idag. Trots allt :)
Allt har varit så intensivt senaste tiden. Och det är precis så jag vill ha det. Jag älskar att ha massa att göra, jag älskar att inte sitta still, jag älskar att resa. Det är då jag känner frihet. Det är då jag inte hinner sitta ner och känna hur trött jag egentligen är. Jag hör det ofta och jag borde faktiskt ta det lugnt, stanna hemma och bara vila. Men vet ni? Det är tråkigt! Det är nu jag kan ha ett liv nu när det inte är någon skola som spökar. Jag kan äntligen göra saker jag vill. Och det är nu jag kommer göra allt jag vill. Det är nu jag lever!

   




Lev livet, JES


Kommentarer
Postat av: Popen

KAFFET !! :D haha

2010-07-17 @ 15:16:09
Postat av: Anwa

Bra skrivet!

2010-07-17 @ 19:02:15
URL: http://alyzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0