this blog confuses me

Det är svårt det här med bloggen.
Det är ju så fint med folk som har klara tydliga teman i sina bloggar. Då kan man dela sitt intresse med andra och lära av varandra.

Men själv så är jag förvirrad. Jag känner att jag inte har någon röd tråd. Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om, för jag vet inte vad ni föredrar att läsa på min blogg eller vad anledningen till att ni går in här från första början är. Det är kul att ni alla tittar in, men varför liksom!? Jag har väl tre tre huvudkategorier, med helt spidda fack! Min blogg är så blandad. Dock tror jag jag vet varför den är det.

Jag heter Jonna och jag är en kristen tjej som älskar att resa. Det jag brukar göra på min fritid är träna.

Ja, jag tror ovanstående var hela förklaringen till ojämnheten. - Jag!  Jag har tre helt olika passioner i livet. Jag är liksom ingen matchning. Men vid lite eftertanke, fy vad gött det! Man får vara blandad och galen. Livet blir lite goare då.

(På tal om galenheter. I dag i skolan var alla lite smått goa och bakfulla från studentefesten igår. Oj, oj vad jag trivdes i skolan. Alla var liksom lite mer.. mer som mig! Chill, trött, skrattig och allmänt störd :D )

En härlig bil från Tegnértiderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0