stay with me

Idag har jag köpt de sista julklapparna. Blir en hel del att ta med tillbaka till Älmhult. Och förresten, hur ska jag kunna packa med mig kläder och saker för tre veckor?  Skulle ju behöva två stoora väskor. Minst.

I kväll kommer mina fina vänner Michaela och Stephanie till mig. Ska bli så mysigt att umgås med dem :) I morgon blir det en tur på stan med tjejerna och sedan fylls eftermiddagen pepparkaksbak med några grabbar. Kvällen kommer spenderas hos världens bästa Anousch som äntligen blir 18. God mat och utgång! :)

Sistas <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va söt du är Jonna! :)



Kram Jen

2010-12-17 @ 16:18:01
URL: http://nozlihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0