fabulous fabius

Hahahaha åh vad jag är glad! Jag skrattar och ler helt i min ensamhet här i rummet. Jag borde ju sova men ack ve, inte går det sova när man har så mycket glädje sprudlande i sig.

Jag har kommit fram till att de helt galnaste, skönaste typerna är ju lätt frikyrkofolk! Åh vad det är gött att vara sig själv :D Haft en fabulous kväll hos Fabius! Tack för gästfriheten och sällskapet.

Nu känns livet gött. Haft sista provet för denna terminen (matte c) och nu väntar bara två skoldagar kvar. Innehållande volleybollturnering hela dagen i morgon och fredag - avslutning. Om jag längtar till jag slutar? Faktiskt inte. Livet är så bra just NU!


Godnatt vänner :*

Kommentarer
Postat av: becca

ja, visst är livet bra!

2010-12-15 @ 23:54:29
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0