what a woman need to do

Lite stressiga sista dagar på sommarn. Så är det nog för många, eftersom det snart är höst och då ska tankar på jobb, lägenhet, skolan och annat fixas. Jag vet tack och lov redan vad jag ska göra i höst och jag har redan lägenhet. Men allt det andra som ska fixas, som ingen tänker på? Galet mycket! Vad jag försöker klura ut idag är vilket bredband jag ska ha. Mobilt, fast, vilken hastighet, vilket bolag, ja you name it. Det finns så mycket valmöjligheter idag att jag blir helt förvirrad. Och jag måste skriva in mig på en körskola väldigt snart. Vilken ska man välja i Halmstad då? Jag har varken hört ut eller in om någon..
Men snart kommer allt vara löst och då sitter jag där ensam i lägenheten en regnig, kall höstdag med körkortet i handen, inloggad på internet, med ny mobil och kanske till och med ett jobb. Det jag menar är att med tiden så är allt löst, då har jag fixar allt. Men just nu far tankarna åt alla håll och vad passar inte då bättre än att kolla på lite 90210? :) Sommartider brukar vara då jag läser böcker som en knora. Bok in och bok ut.. Men denna sommarn? Nej! När jag väl har en stund ledig så har det blivit att kolla på 90210. Beroendeframkallande? Ja, tyvärr!

Nu skall jag sitta och spara lite pengar inför veckan. Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0