Thoughts are not what they used to be

Egentligen vill jag inte blogga. Jag vill skriva mina tankar för mig själv på ett papper och riva sönder det. Pappret kan de sedan slängas. Bli delitat liksom. Men ändå så sätter jag mig vid bloggen, här där alla mina tankar sparas i kategorier. Men mina tankar är inte till för att läggas i fack. De bör försvinna eftersom de gör mig förvirrad.

Jag måste medge en sak, ett big no no: Jag har ätit godis! 
Först hade jag godisuppehåll i två och ett halvt år. Sedan hade jag en godisperiod som varade i ett halvår. Därefter satte jag stopp igen och har nu varit utan godis i ett och ett halvt år. Men så åt jag igår, på en lördag. Jag mår fruktansvärt dåligt över det. Det är inte grejen med att "nej jag åt godis", utan det är för att jag var för svag för att motstå. Jag föll för frestelsen, fast jag vet att jag egentligen inte har något behov av det. Jag tycker knappt inte godis är gott. Jag åt för att jag var svag...
Fastän man vill något hur gärna som helst, så brukar jag kunna stå emot. Jag vet vad det är värt. Men nu klarade jag inte det, och det är det som gör mig förvirrad och rädd, för mig själv..

Kommentarer
Postat av: felicia

jonnajonnajonna beautiful<3

Säg inte så, du är inte svag, du är stark, modig och underbar - det är dumt att älta, lev livet och ta dagen som den kommer, njut av dagen och ta vara på glädjen i det lilla.

du är brabättrebäst<3

2010-08-09 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0